efter själens törst.

jaha, han klagar ju så mycket den där Patrik, att jag inte skriver personligt, att jag aldrig skriver...blabla. Ja så nu har det gått så illa att jag visst hamnat sist på hans hemliga lista också *ooops inte så hemlig längre*
Så jag får väl stilla din hunger lille vän.

Igår var Brita och Johanna här på en liten mysig pizzatajm till melodifestivalen. Turligt nog gick Nordman vidare och kanske ännu bättre åkte Carola ut. Lyckan var total och jag tror inte ens det berodde på godiset, vinet eller sällskapet. Johanna blev tvunen att trösta sin boyfriend så Brita och jag gav oss iväg på stan utan henne senare på kvällen.
Kåren såg som vanligt dödare än dödast ut, med fler anställda än besökare så vi gick vidare till O'lerys istället.
En trevlig kväll fylld av dans, fan så längesen. Dansa är nog det bästa som finns.
Tyvärr (för andras öron iaf) hann vi med lite karaoke också.
image2
kan ni se vilken låt vi sjunger? ;)


Sen tror jag Patrik blev lite orolig. Dels för att jag jämt vill hem. Kanske också på grund av ett uns svartsjuka nån sekund, rädd för att nästan ha förlorat mig vart du ängslig. Men det var ju också därför du nästan förlorade mig helt. Snöret har alltid 2 ändar. Det har livet också....

"Passioner kräver mer än en, man bör vara två. Då du glömde alla lagars krav, men sen tog det slut när en rädsla smög sig in, att jag inte bara var din...
Se dig själv och se dig omkring är det viktigt att jag bara är din?
Kroppar möts men det kommer först efter själens törst.
Om kroppen är ditt tempel bör själen vara din gud och den kraft som skall förena oss finns under din hud
Du kan fånga det du saknar den natt som sveper förbi
Är du lycklig när du vaknar sen, just då är du fri
Men om du vill äga allt blir du kvar där det är kallt."


Mitt ödesträd har slagit ut! Det var lite magiskt. För i flera år har det bara varit grönt grönt och grönt och växt som ett tok. Men först kom vita små knoppar och nu Nu har alldeles röda vackra blommor kommit ut ur det vita. som magi.

image3
Fin magi, inte sant?

Nej, idag har jag skrivit långt på min B-uppsats och den börjar sakta men säkert ta sin form så nu tycker jag verkeligen att jag har gjort mig förtjänt av lite glass med hallon och sås :D
Jag är det största godismonster jag känner. and proud to be.

Puss o kram over and out/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0