Såna här dagar...

En vecka kvar nu på praktiken. Trodde inte jag skulle säga det men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan.
Trots alla tentor och examinationsseminarium som väntar innan sommaren så känns det bra att saker och ting blir som vanligt igen, nånstans där man hör hemma lite mer och inte ständingt har någon som kikar över ens axel och bedömmer allt man gör.
Sen har väl ingen av oss praktikanter riktigt trivts på vår praktikplats, så svårt att komma in i gruppen, känns som man börjar om för varje dag.

Jag längtar så till sommaren. Till lite värme och ljus.
Jag tror inte att det bara var en härlig vårkänsla innuti när jag var i Gävle utan att det också var en känsla i luften, på marken... och här är bara snö. snö snö snö. Nu är jag fan less.

image6
Foto: Patrik Larsson www.dragonph.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0