A thing called love

Kände mig inte ens trött när jag gick till jobbet imorse, brukar annars inte vara sådär jättepå det här med att gå upp 05:00. Men en extra halvtimme eftersom jag sov hos M&P gjorde visst susen :D
Gick till jobbet i mörkeret och kylan och inte ens mina kalla händer (glömde vantarna!) kunde ta bort den härliga känslan som Johnny cash leverade i mina öron. A thing called love, så skön röst och låt, nog en av mina all time favoriter, rekommenderar starkt! :)

".....You can't see it with your eyes, hold it in your hand but like the wind that covers our land
Strong enough to rule the heart of any man,
This thing called love.
It can lift you up, never let you down, take your world and turn it all around.
Ever since time nothing's ever been found,
That's stronger than love..... "

Nån dag när jag (nån) har lärt mig så ska jag lägga upp låten här. *blinkblink*

Träffade mamma på lunchen och åt på patienthotellet, världens godaste med världens bästa mamma som är så snäll å bjuder lille mig...hehe.

Gjorde fiskbullsgratäng till middag, blev superbra! Är ju ganska skoj att laga mat ändå, kanske skulle börja göra det lite oftare... menmen marängswish kan man faktiskt också leva på :p

Nu ska jag se sjukhuset. Kramlings! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0