Sista dagen.

Så var sista praktikdagen över...
Kändes lite vemodigt må jag säga. Man har lixom precis kommit in i allt, lärt känna patienterna och personalen. Fast personalen var jävligt lätt att lära känna, eller dom tog verkligen in en i gruppen och fick en att känna sig uppskattat. Grymt sköna människor! har nog aldrig skrattat såhär mycket på en praktikplats...:)
Bra handledare hade man också med en bra etik. Men nu är nyckeln inlämnad, artiklarna redovisade inför arbetsgruppen och kakorna som jag bakat uppätna. (Även dom som tyvärr inte fick plats i burken utan fick stanna i kylskåpte hemma hos mig).
Dags att gå vidare.

Var med Erika och Nike på stan igår, provade lite fairtrade mat och åkte sen hem till mig i nyaste volvon, Gregerblixten. najs.
Bakade lite, åt lite och spelade schack. Remi som alltid. Tror fan aldrig vi lyckats få klart ett parti. typiskt!
Nike fick bada lite också eftersom att lyxiga mig har badkar :p Det var visst en lycklig stund det.


Nike och mej.



Kattornas mat var mycket spännade! Slemmigt, men mättande! ;)

Kommentarer
Postat av: erika

meeen sötaste bilden på dig och nike! ÄLSKAR

2008-11-02 @ 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0